Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 stycznia 2011

Uwaga,wskakuje do wody.....

Wskoczylam i mam nadzieje,ze nie utone....

Dzisiaj,o godz. 19.00 postanowilam,zainspirowana innymi blogami, zalozyc wlasny.Nie mam zielonego pojecia jak to robic,ale swiat nalezy do odwaznych,wiec jestem :)
Pierwsze trudnosci napotkalam wymyslajac nazwe.Wszystkie rewelacyjne nazwy,jakie wpadaly mi do glowy okazywaly sie nie takie odkrywcze,bo niestety byly juz zajete.W koncu,po 20 min intensywnego myslenia, udalo sie :)I co teraz?!

Zrobie sobie przerwe :).

2 komentarze:

  1. Witam Cię , Cieszę się , że ci sie podoba ;) Mój mail to chiluje12@op.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam tu od Anety, a tu cisza
    koniec przerwy!!
    pobudka
    pokazuj co tam masz, nie chowaj za plecami :)
    pozdrawiam serdecznie i czekam

    OdpowiedzUsuń